תכנון פיננסי ופנסיוני

ניתוח מקיף של כל הכספים הצבורים לך – הוצאת מסלקה פנסיונית

מה זה סדר בתיק הביטוחי והפנסיוני?

לרוב תושבי מדינת ישראל יש יותר מביטוח אחד ונוצר מצב שבו גובים מהמבוטח הרבה יותר כסף ממה שצריך לשלם בפועל.

בשלב הראשון אנו עושים חיפוש של כל תיקי הביטוחים בכל חברות הביטוח, לאחר איתור כל ביטוחי המבוטח ובדיקת כפילויות ביטוח אנו שולחים למבוטח דו"ח הכולל את פירוט סוגי הביטוח וכמובן המלצות לחסכון כספי.

אנו נבדוק מה מכסה כל ביטוח, עד איזה סכום? האם יש ביטוחים מיותרים שניתן לבטל והכל כדי להוזיל במחירי הביטוח.

כל התהליך נעשה בחינם ואין מצדכם כל התחייבות להשתמש בשירותנו.

יועצים מומחים מחכים לעשות לך סדר בביטוח ובפנסיה.

צברתם כספים לאורך השנים. מטבע הדברים, החלפתם מקומות עבודה, שינתם פרטים אישיים (כתובת, מצב משפחתי וכיוב'), פתחתם פוליסות וקופות חדשות, ואילו הכספים שצברתם הפכו ל"מוקפאים" בקופות הישנות, כשבמקרים רבים גם דמי הניהול שלהם מתייקרים. ניתן לעשות סדר, ארגון וניתוח התיק הפנסיוני שלכם!

בדיקת תיק ביטוח: לעשות זאת במדויק ובמקצועיות

לקבלת דוח מסלקה פנסיונית ללא עלות ובדיקת התיק הביטוחי השאר פרטיך ונחזור אליך עוד היום!

מה היא מסלקה פנסיונית?

אולי יש כספים על שמך שאינך מודע אליהם? מחפש קופות גמל אבודות שלך?

להפקת דוח מסלקה ללא עלות וניתוח תוצאות הדוח על ידי סוכן מורשה מומחה, השאר מספר טלפון ותן לנו 24 שעות לחזור אליך.

האם אי פעם שמעתם על צמד המילים – מסלקה פנסיונית? מעוניינים לדעת מה זה אומר ומהן ההשלכות והיתרונות? ובכן הגעתם למקום הנכון! כאן נספק לכם הסברים מפורטים ולאחר קריאת המאמר, תהיו בקיאים היטב בנושא. המסלקה הפנסיונית הינה מערכת מתקדמת אשר כל מטרתה היא ליצור נגישות למידע בכל הקשור לקופות גמל ופנסיה. זוהי תשתית טכנולוגית להנגשה של מידע וביצוע פעולות במוצרי פנסיה וגמל.

הגדרת מסלקה פנסיונית

מסלקה פנסיונית היא יוזמה של משרד האוצר, זוהי סוג של מערכת המספקת מידע, והיא גם מאפשרת ליוצאים לגמלאות, לבצע פעולות שונות. כך כל אדם יוכל לשאוב אינפורמציה הנוגעת לחסכונותיו הפנסיוניים, ולאפשר לו בקלות להתנהל כספית בצורה פשוטה וקלה. בעזרת מסלקה זו, ניתן לחסוך בעלויות, וככלל, השיטה מייעלת את המערכת.

אין שום סיכונים

המידע הנמצא במסלקה הפנסיונית הינו סמוי ואיננו גלוי לעיני כל. משרד האוצר דאג למערכת מאובטחת באופן מקסימלי, וכל כמה ימים המידע נמחק. למסלקה אין שום הרשאה לשמור את המידע במערכת, עניין זה מנוגד לחוק שנקבע.

יתרונות בולטים

למסלקה הפנסיונית לא מעט יתרונות שאי אפשר להתעלם מהם. היא היחידה שתחשוף בפניכם היכן נמצאים הכספים שלכם, ובאיזה סכום מדובר. בנוסף, היא מאפשרת לאנשי מקצוע בעלי רישיון, לבדוק את מצבנו הפיננסי ואת הנכסים השייכים לנו, כך תהליך הייעוץ הינו יעיל יותר. מכיוון שהמערכת הינה כה יעילה, היא גם תסייע לאנשים שחסכו כספים, לצבור כסף רב יותר כאשר כל השיטות לשם כך קלות להבנה ונגישות. המטרה היא שכל פנסיונר בסופו של דבר, יחיה את חייו בנוחות ובכבוד.

 

לסיכום

כעת כשאתם יודעים מהי בדיוק מסלקה פנסיונית, תוכלו לנצל אותה לטובתכם, ולהפיק ממנה את המרב. אין להגיד אני לא יודע.. אני לא מבין.. זה הזמן לדאוג לעתיד שלך ושל משפחתך!

מתעניינים בתכנון פרישה, ביטוח בריאות וסיעוד, חסכון פנסיוני, ביטוח חיים ואובדן כושר עבודה, שירותים פיננסיים – ניהול הון פנוי?

המומחים של אופק בטוח עומדים לשירותכם בכל עת!

מלאו פרטיכם בטופס ונציגינו יחזור אליכם בהקדם.